Ben Mustafa Başbuğ’a gittim çok memnun kaldım özel kliğini var 700 TL verdim çok ilgili birisi tek tek anlattı ne gördüyse safra kesesine kadar gösterdi banada ☺️ yıllar önce yengemin, kızının, organlarının yerleri farklıymış onu, tespit edip doğumdan sonra acil, ameliyat olmasını sağlamıştı şimdi kız 17 yaşında çok şükür hiçbir şeyi yok bu yüzden onu tercih ettim ben tecrübesine güvendiğim için ☺️