Tekilamrw Fetal DNA’yı hiçbir sorun görülmemesine rağmen yaptırdım. Neden? Çünkü doğum yapacağım yaş 35, ikinci neden tüp bebek. Çünkü doğal bir döllenme değil, mikroenjeksiyon ile insan eliyle seçilmiş sperm. Diğer tarama testlerini yaptırmadım. İçim rahat hamilelik geçirdim. Ancak ne olursa olsun günün sonunda tüm bu test sonuçlarına rağmen %1 sağlık sorunu olabilme ihtimali olan bebek doğabilir. Siz de kan vermiş bu yola girmişsiniz, burada yazılacakları okuyup, olumsuz tecrübeleri dinleyip kendinize zehir etmeyin bu süreci. Testinizin gelmesini bekleyin, sabır ve dua ile. Çevremde yaptıran çok, yaptırmayan da çok. Sonuç gelince; olası kötü bir durumda vazgeçecek misiniz bu önemli. Vazgeçme ihtimaliniz yok ve kalan aylarımı kendimi üzmeden geçiririm diyorsanız yaptırmanın da anlamı yok. Yaşınız kaç bilmiyorum, ortalamanın üstündeyim ben. Abla tavsiyesi olsun, bu süreçlere hep mantıklı ve bilimin ışığında bakın.