S_65 Kürtaj olup sonra sonucu kromozom bozukluk olduğu için kaybeden varmı ve tedavisi varmı tekrar sağlıklı şekilde hamile Kalan oldu mu
-PembePapatyam- S_65 olurmu öyle şey. İkinizde taşıyıcıysanız doğal yolla değil tüp bebekle sağlıklı embriyoyla hamile kalıyosun. Bende bebeğimi kaybettim eşimede banada genetik test yapıldı. Kim dedi erkekle alakası yok diye
-PembePapatyam- S_65 ikimizde de çıkmadı canım temiz çıkınca tekrardan gebe kaldım şükür sorunsuz ilerliyo şimdi bence testlerini yaptır kafan rahat şekilde yeniden gebe kal ☺️
S_65 -PembePapatyam- kaç defa düşük yaptınız yada neden genetik yaptırdınız neler yaşadınız inşallah saglicakla kucağına alırsın
-PembePapatyam- S_65 canım ben 19 haftalık kaybettim bebeğimde gerilil vardı tüm testleride yaptırdık bişey çıkmadı ama doktor genetik test yaptıralım ona göre ikinci planlarsın dedi bizde yaptırdık tüm testlerimizi sonuca görede gebelik planladık ☺️