Merhaba hanımlar 38+4 haftalık gebeyim pazar günü sabah dogumum var ıkıncı gebelıgım bırazonce farkettim günlük pedimi degıstırırken kahverengi lekelenmeler oluşmuş ılk defa basıma böyle bısey geldı normal bıseymı yoksa doktora gıtmelımıyım az az gelmiş konu hakkında yardımcı olabilir misiniz