Deletedmom_33 çok şükür canım insallah bana da sağlıklı bir doğum nasip olur, Dr hersey yolunda dedi ama eve gelince farkettim bende aceba perinatoloji bölümüne mi bir gidip gorunsem diye düşündüm ama bir sonraki muayene mi bekleyim artık hocaya sorayım bakalım