Begonvilozge bende geçirdim 1 ay önce erken teşhis çok önemli aslında bu hastalıkta aktaran kükürt sabunu ve ardıç katranı sabunu aldım önce evdeki herkes güzelce sert keseyle keselenerek kükürtlü sabunla banyo yaptık vücutta bi 10 dk kadar beklet ama keselenip saçın içinde kwellada şampuan 10 dk da o beklicek sonra durulan,ilk hafta iki gun üst üste kwellada losyon kullandık sonra yıkandık sonraki hafta eczaneden karışım yaptırdık 3 gun sürdük aynı kıyafet aynı nevresimle durduk 4. Gun aynı şekilde kukurtlu sabunla keselenerek kwellada şampuanla da başımızı,yıkandık ve kurtulduk çok şükür şu an uyuz olan herkese kurtulmak bir an önce nasip olsun çok zor psikolojisi ayrı zor temizliği ayrı zor 36 haftalık hamileydim o halde yıkamadık bişey koymadım ütülemedik bişey kalmadı yerlerden halıları kaldırdık 3 hafta sermedim yıkamaya gönderdim koltuklarımı yıkattım karışımı sürdükten sonra giydiğimiz kıyafetleri yattığımız nevresimi oturduğumuz koltuk örtülerini falan hep çöpe bastım zaten yıkasan Bile kokusu çıkmaz öyle ağır pis kokuyor yani