Merhaba kızlar 7 haftalık gebeyim pembe lekelenme olduğu için doktorum Progestan verdi fitil olarak kullanmam için . 4 gün boyunca kullandım fakat bu gece fitili koyacakken elime sert pütürlü kabuk gibi birşey geldi tekrar bakmak için ne olduğunu anlamak için soktogumda bu sefer hissettiğim şey ileri gitti ne olduğunu anlamadım afedersiniz küçük abdestimi yapınca da yanma oluyor ve vajinamin dış kısmı sanki sertleşti ne olduğunu anlamadım başına gelen var mı ?