neannemioluyorum Kizlar soğuk algınlığı geciren var mi ilacsiz bi şekilde atlatmak istiyorum öneride bulunabilecek arkadaşlar 😇
neannemioluyorum NurTekeli canim doktoru.a sordum limon icme dedi icemiyorum o yüzden gecmis olsun bu arada
neannemioluyorum Tugbaycsy bilemiyorum sadece ihlamur dedi icine limon dedim en fazla bi damla iki damla bile degil desi 🙄