Ecosss benim 15. Haftamda oldu hastaneye gitmiştim kontrole eve geldim wc ye gittim kahverengi Akıntı tam 4 gün sürdü ama benim rahimim aşsada olduğu için böyle kanamalar yada lekelenmeler normalmiş başta bende çok korkmuştum sen yine acile felan git boşlama bence hem daha yeniymiş