Jrhazar aaa öyle mi cekildim mi film cekilmene ragmen oldu. Pardon orayı kaçırmışım.. demek doktor sorun yok dedi ama sorun varmış öyle mi ?
Yani bende çoğu testi yaptım rahim filmi olsun pıhtılaşma olsun. Pıhtılaşmam cıktı bu arada sulandırıcı kullanıyorum ama bilmiyorum ya. Pko var bende bide. Yani kasım ayından beri deniyorum olmuyor. Ocak şubat gibi iğne ve çatlama iğnesi kullandım yine olmadı. Yumurtlama olmuştu oysaki. Biraz da stres olduğunu düşünüyorum ama stresssiz bi hayatım yok maalesef. Ne yapacam bilmiyorum bu ayda ovülasyon testi deniyorum 16.günüm hala göremedim yumurtlama ama bilmiyorum bakalım adete kadar yolu var.
3 yıllık evliyim. 2 kimyasal 2 dış gebelik, ruhum yorgun bedenim bitkin.. Allah yardımcımız olsun..