Ilk Haftalarda ne olmuştum berbat bi durum insan korkuyor zorlanamıyoruzda bebege bise olcak duscek etcek kanama olcak diye doktoruna soyle kabizlik icin bi surup var aninda cikartiyo rahatliyosun ben 12.haftama kadar cektim suan 20+2 oldum ara ara yine oluyorum beslenmeme dikkat etmeme ragmen bol bol su icmeme corba icmeme ragmen.sakin zorlama ıkınma surubun adı DUPHALAC