Ya kızlar herşey yolunda herhangi bir problem yok ama doktorum hemen sezaryen e alayım seni ister misin vs hep böyle söylemlerde bulunuyor beni normal doğuma teşvik etmek yerine 🥺 ya bi sağlık sorunu olsa zaten ben diretmem ama bi sıkıntı yokken neden normal doğum için teşvik etmiyor anlam veremiyorum bu özel klinik doktorları hep mi böyle 🙄 37+6 yız bu Arada