Baliminannesii Kızlar günde günde 3 ilaç alıyorum önceden 5 6 ilaç alıyordum şimdi 3 bu kadar ilacın bebeğe bi zararı olmuşmudur doktor kontörülü altında alıyorum dokturum gözetiminde sizler günde kaç ilaç alıyorsunuz çevremden hep çok ilaç alma iyi değil falan diyorlar insan korkuyor
Ormanmeyveli Baliminannesii triod ilaci, d vitamini, demir ilaci, magnezyum-kalsiyum omega, kan sulandirici bir ara progestan kullanmıştım bu şekilde
Gulsurmeli Baliminannesii Gebelik süresince doktor kontrolü altında kullanılan ilaçların bebeğe zararı değil faydası olduğunu düşünüyorum zararı olacak birşey olsa zaten kullandırtmazlar
Mrv135 Baliminannesii Tiroid, demir, devit3, magnezyum ve multivitamin kullanıyorum. Zararlı olacak olan ilaçları doktorunuz vermez zaten.
Deletedmom727271 Doktorunuz zararlı olan ilaçları vermez ki. Çevrenize değil doktorunuza güvenin 😊 günde 6 ilaç içiyorum bende
acemianneee_31 Baliminannesii kan ve mide ilacı d vitamini falan varda kullanmıyorum ağır eliyor aruk
Mrvnehir208 Baliminannesii benimde 3 tane ilacim var dogum doktorum verdi bazen agrim oluyor parol içiyorum ilac 4 e çıkıyor
Zeynepppdyg Baliminannesii tiroid ilacı,şeker ilacı,demir ilacı,omega,magnezyum,multivtamin bunlara ek olarak enox kan sulandırıcı ve yemek öncesi insülün😅yok mu arttıran😅😅😂
Deletedmom2265 Baliminannesii D-vitamini +Demir ilacı + Magnezyum +Ekopirin kullanıyorum kalsiyum ve omega da kullanmam gerekiyor ama içince kustuğum İçin bıraktım doktorumun bilgisi dahilinde ☺️
Hafize3536 Alerji ilaçı desmont mide koruyucu ilaç d vitamini b12 vitamini magnezyum bide normal vitamin ilaçı bide probiotic doktor kullan dedi yani yapacak bişey yok hepsini içmem lazım 33.haftaydayım
Dlr48 Gğnde 3 tane adalat (kasılma önleyici ama aslında kalp tansiyon ilacı imiş kasılmada önlüyomus)+ gunde 3 progestan + gunde 1 duphaston+ kalsiyum + 4 gune bir iğne pruluton + kan sulandırıcı oksapar hergun iğne haftada bir demir iğnem vardı hapı ve ipneyı bir sure kestik cok kabız oluyorum bu aralar gunde bir probiyotık hap takviyesi basladık gunde ıkı olcekte duphalak surup ıcebılırsın dedi cok sıkısınca ıcıyorum bşrde gavısgon migdem cok yanarsa ama hergun minimum 9 hapım var 🤦♀️ Önceleri aldıgım antibyotıkler hariç umarım şifa olur hepsi
minikmucizemmmmmmm Baliminannesii sidefer, regenesis, velbon, prilam Dr ve bazen ihtiyaç halinde renni tablet kullanıyorum. Hepsi doktor kontrolünde