Tubaraf ikiz olduğu için benim bebisler 27 haftada nstde sancilarim cikmaya basladi canim 31 haftaya girdik her gttigimde nstye baglaniyorum 70 ve uzeri dogumu baslatan sancilarmis doktorum oyle demisti benimki hep 60 ile 80 arasinda cikiyodu baya uğrastik dogumu durdurmak icin nstde sancin ciksaydi sylerdi doktorun canim merak etme 🤗❤