Kızlar selam, SAT 10/04 28 günde bir düzenli regl olurum, dolayısıyla 09/05 de olmam gerekiyordu. Pazar gecesi adet sancım vardı pazartesi öğlen gibi bi kanama (akıntı olarak değil, peçete ile silince) geldi, regl oldum diye ped koydum sonrasında siyahımsı bir hal aldı bir kaç damlada kesildi. Salı günü peçeteyle silince pembeye döndü. Şu an ise sancı var kanama vs yok. Sizce regl sökmeye mi çalışıyor yoksa yerleşme kanaması mı? Testi 1 hafta geçmeden yapmak istemiyorum psikolojik belirtiler oluşuyor yoksa 🥱