yagmurrorskaya Zehratay 35. haftadasın sanırm sende cnm ben de 35+6ym aynı zamanda doğucak sanırm cnm sezeryan mı? olucak
Rukiye05 2melekannesi1 son 30 görünüyor heyecan yok korku var bebek makat geliş olduğu için doğum şeklim belli değil 14 gün sonra kontrol var hala dönmediyse sezeryan için gün alacağız ya mayısın sonu olur yada haziranın 1 2 3 herhangi biri 😂
Elizzannesi 2melekannesi1 2melekannesi1 uygulamaya göre son 50 ama doktorum 3 hafta sonra sezeyqn günü verecek
Esmakks 2melekannesi1 Allahın izniyle 6 Haziran da sezeryanım var🥰 heyecanlıyım yavruma kavuşmak istiyorum. 2.gebeliğim. İlk bebeğimi 32 haftalık kaybetmişti :(