Bmom Ha öyleyse anlamaman çok normalmiş sorry 🙈
Benim de öyle ya ilk hamileliğimde bütün hamilelik belirtileri vs vardı bunda hiiiç tık bile yok 🤔 en ufak bir bel/kasık ağrısı, mide bulantısı, göğüs hassasiyeti hiiç bir şey yok 🤷 henüz doktora gitmedim yarın gidecegm kalp atışını duyarsam rahatlicam çünkü böyle hiç bir belirti olmaması açıkcası beni biraz tedirgin ediyor