Dün kontrole gittiğim hastane beni suyum fazla olduğu için devlet araştırma Hastanesine yönlendirdi. Bugün su fazlalığı için kontrole geldim nst de sancı ve açılma sonucu apar topar sezeryana alındım. Sonda takılması olmasa herşey gayet güzeldi uyuşmadan taktılar malesef çok acıdı. Ameliyat güzeldi sadece ilk 3 dakika biraz tansiyon sorunu oluyor sonra geçiyo gayet normal oluyor. Sonlara doğru ise kalp ve sırt ağrısı oluyor ama katlanılmayacak kadar değil. Bebişim 36+4 de dayanamadı geldi ama malesef başka hastaneye küveze götürdüler 😓😓 hala ayaklanmadım yatıyorum ama çok aşırı bir sorun olmuyor anne olmanın ufak tefek zorlukları sadece.. Rabbim bekleyen herkese nasip etsin 🤲🏻