Seydacyln Şuan 4 haftalık hamileyim İki haftadır baya kasıklarım ağrıyor aynı adet ağrım gibi sebebi sadece bebeğin yerleşmesi mi sizde de oldu mu ?
MrsAyana Seydacyln bende de oldu 8. Haftaya kadar sürmüştü ara ara ağrılar oluyor şuan 13 haftalığım sanırım ağrılarla geçen sürece alışmak gerekiyor 😊
Shrbnkrdi Seydacyln bende beş haftalık hamileyim bir haftadır fazlasıyla vardı baya bi arastırdım yerlesmeden olabiliyormus ilk üç ay olurmus rahim büyümeye hazırlanırmıs
Zeynosarel İlk hamileliğimde öyleydi bakalım yine bebek istiyorum 20 si adetim durum ne olucak şuan hi bi belirtim yok tabiki 🥰 Yerleştiği icin o agrılar normal
Seydacyln MrsAyana evet haklısın alışmak gerekiyor inşaAllah bizde sağlıkla o günleri görürüz teşekkürler ☺️
mbusetopcu Seydacyln 8 haftalığım 4 hastalıkken öğrendim 10 güne yakın kaşık ağrısından duramadım hatta sürekli tuvalete gittim bir şey mi gelecek diye ama geçti sonra
Seydacyln mbusetopcu bende öyleyim sanki ilk adet günümdeymişim gibi ağrı var ara ara oluyor ama yine de işte insanın aklına herşey geliyor inşaAllah benimki de geçer teşekkürler ☺️
Pelinakcn Seydacyln şu an 22.haftadayım ilk 3 ay bende de oldu özellikle sol tarafta doktor rahim büyüyor normal demişti daha sonra geçti, şimdi bebeğimi sol tarafta hissediyorum 😊
Seydacyln Pelinakcn yaa ne güzel Rabbim sağlıkla devam ettirsin sağsalim kucağınıza alırsınız inşaAllah 🤗