Merhaba 18+4 haftalığım nasipse ikizlerim olacak normalde özele gidiyorum doktorum detaylı ultrason istedi bakırköy sadi konul a randevu aldım daha önce orada detaylı yaptoran var mı memnun kaldınız mı detaylı için ne kadar sürede randevu veriyor devlet olduğu için çok olumsuz yorumlar yapılmış özelde yaptırsam ikiz olduğu için maddi açıdan zorluyor giden kişilerin tecrübesini bekliyorum lütfen 🙏🏻