Karelinannesi 27 haftalık olacağım 2gün sonra çalışmıyorum gebeliğimin başından beri evde iş yaparken çok haraket etmiyor doktor demişti ki anneler yürüse bile o bebeğe beşik etkisi yaratarak uyumasını sağlıyormuş o yüzden ben hareket ederken çok oynamıyor ne zaman otursam yatsam o zaman hareketleniyor . Bebek hareketleri 20 li haftalardan sonra refleks olarak değilde bilinçli hareketler olduğu için her bebeğin hareketi değişiyor illaki bizimki belki hiperaktifdir 😅