Bebekkkkkk benim hamilelikten önce de vardı canım ama denk gelecek yA hamilelikten 2 ay önce boşladım ilacımı içmeyi sonra hamile kaldığımı öğrendim direk tsh yapıldı çıkmış 8 e yıkıldım ben tabi 😓 çünkü hamilelikte aşırı önemli 75 mg levetiron kullanırken bi anda 150 ye çıkardı doktorum çarpıntın olursa bırak dedi ben geberiyordum bebeğime bişi olacak diye korkumdan bırakmadım sonra alıştım ilacıma devam ediyorum hala hamileliğim boyunca dahiliyeye de gittim kadın doğuma da aynı zamanda da ay içerisinde sağlık ocağında da test verdim 😩