Kızlar 14 günlük bebeğim var meme reddi olduğı için sağım yaparak veriyorum anne sütünü bir de mama veriyorum aptamil normal de 60 cc içen bebeğim iki üç gündür 30 cc içiyor sadece bir de anne sütü tabi. Sütüm olunca sağıp veriyorum meme boş olunca mama veriyorum neden olabilir? Birde bugün hiç kaka yapmadı dün sorun yoktu ama bugün hiç yapmadı? Sadece çiş yapıyor. Fikri olan yazabilir mi