UlkerOzer Merhaba kızlar Ben bi facia yaşadım.. yaşattılar daha doğrusu. Doğru düzgün nefes bile alamıyordum 1 haftadır.. Yaşadığım olayı zaten mahkemeye taşıyacağım için istediğiniz yerde ekran resmi alıp paylaşabilirsiniz ben yandım başkaları da yanmasın. PENDİK MEDİCAL PARK hastanesi bana hayatım boyunca unutamayacağım günler yaşattı. 7 haftalık hamileyim kendi doktorum dolu olduğundan yan hastanede sıradan bi doktora gideyim dedim. Gitmez olaydım. Doktorda sorun yok. Gebelikte yapılan tüm tahlilleri istedi lab.-a gittik zaten en başından belliydi sorunlu bi hastane olduğu 5 kere kadın doğumla laboratuvar arasında gidip geldim kimliğim gözlerinin önünde ama ismimi ve soyismini doğru yazmamışlar. Kan tahlilimi alan kız kadın doğum danışmanlarının dedi kodusunu yapıyor bana. Senelerdir nasıl hatalar yaptıklarını doğru düzgün çalışamadıklarını anlatıyor.. Öyle bi saçma danışmanlar, hemşireler hayatımda görmedim. Neyse tahlilleri verdik 1 hafta sonra sonuçlara baktım bütün sonuçlarım normal 1 tek en riskli (rubella- kızamık) tahlilim pozitif çıkmış doktoru aradım hemen gel dedi çık riskli bi durum. Apar topar hastaneye gittim. Doktor tahlillerime bakıp bu durumda çocuğun ya engelli doğulur ya ölü ya da düşük yaparsın en iyi ihtimal dedi. En iyisi bu testi bi daha yaptır başka bi hastanede ( demek doktor çalıştığı hastanenin nasıl bi yer olduğunu iyi biliyor) Duyduklarımın beni ne hale getirdiğini az çok tahmin etmişsinizdir.. doktorun odasından çıktım yürüyemedim dizlerim tutmuyordu. Koridorun ortasına oturup nasıl ağladım hiç unutmayacağım😞 Hemen başka bi hastaneye gidip kan verdim 1 haftaya çıkacak dediler. Şimdi düşünün o 1 hafta ben neler yaşadım. Doğru düzgün nefes bile alamıyordum kalbim sıkışıyordu. Engelli bi bebeğim olacağına kendimi hazırlamak mı desem hergün bugün düşük yapmadım acaba ne zaman yapıcam mı desem, nasıl olursa olsa kabulumdur dedim başım gözüm üstüne yeri var dedim evladım o benim. Yaşadığım acı tarif edilmez..😢 Bugün test sonuçlarını almaya gittim hastaneye ve tertemiz sonuçlar. Hiç bir sorun yok. Demek bu kadar yaşadığım üzüntü boşa.. ya benim yerimde bi başkası olsa da sonuç beklemeden kürtaj yaptırsa engelli bebek istemiyorum diye? Bu yaptıkları yanlarına kalacak sanmasınlar. Kanun karşısında cevap verecekler. Ben yaşadığımı başka birisi daha yaşamasın diye sonuna kadar savaşacağım o hastaneyle..
Mel907 UlkerOzer çok büyük geçmiş olsun, sorunsuz geçer inşaallah gebeliğiniz. Doktorun ismini alabilir miyim acaba ben de o hastaneye gidiyorum ve korktum açıkçası
Tosbik UlkerOzer çok geçmiş olsun cnm. Allah korusun yaşadiklarin cok zor. Cok şükür ki tertemiz çıkmıs. Rabbim hayirli doğumlar nasip etsin. Medical park lardan hiç kimse memnun degil zaten. Bnm cevremdekilerde öyle. Cok buyuk gecmis olsun
Nefesimm UlkerOzer ya cok gecmis olsun başından beri oraya gidiyorum 28 haftaligim bahar hanım doktorum sizin dr kimdir acaba?