Deleted4445656 hamilelik esnasinda bol bol yuruyus onermisti ilac kullanilmiyor gebelikte sadece dogumdan sonra bir kac kere kas gevisetici igne yaptrlistim agri kesici ile birlikte o zamanda cok zor durumda oldugum icin zor gecmisti ilk dogumdan sonraki zaman ama bnde 2fitik birde bel kaymasi var benim ki biraz sikintili 4kilo ustu cocukta dogunca daha zor oldu