Kızlarrr 37+2 deyiz. Karnım ara ara kasılmalar yasıyo ve sertleşıyo işte tam o an birden beni ateşş basıyo tepeme cıkıyo ates sankı. Aniden oluyo. 10-15 sn. Sonra kasılmayla bırlıkte geçiyor.
Bu ates basması normalmı. Yaşayan varmı? Snakı o an tansıyonum oynuyo.