Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar bu haftaya kadar her gittiğimde bebeğim makat ve dönmüyor doktor sezeryan doğabilir dedi hep o yüzden kasıkta hissediyormusum tekmelerini 😒
Ozgeozgul Gulcandnrts benimde öyle ama doktorum daha çok erken normal bu dedi hatta dönmesi için spor yapılıyor başlıyım mı dedim daha erken sakin ol 31 de gel bakalım ona göre yaparsın dedi
iyxtviycutxut Gulcandnrts o doktoruna şöyle boş konuşmasın bence 😊 bütün doktorlar 35 36 ya kadar dönüyorlar dedi keza 38 de dahi dönen var ama genel olarak dönme haftaları 34 de keza benim de ozamlar döndü yani boşa korkutması yanlış bilgi vermesi yanlış
Bebek-C Daha çok erken. Ben 37 oldum her hafta bi aşağıda bi yukarıda kafası. Son ana kadar dönebiliyorlar. Doktorlar ihtimalleri söylüyor sadece. Siz gebeliğinizin keyfini çıkarın bebişler ne zaman ve nasıl geleceğini kendi seçiyor 😀
Kubrakbkli_3351 Gulcandnrts bende aynı şekilde muzdaribim hiç motive etmiyo dr dönmez falan dedi 36 haftalık gittiğimde hala tersdi bidahaki kontrole gitmeye korkuyorum hemen sezeryanla almak istiyolar motive etmiyolar inşallah dönmüştür benimki dua edin kızlar hatta varmı döndürmek için bir yçntem denemeye hazırım 😊😔
Gulcandnrts burakveannesi doktorum çok pimpirikli resmen elimi ayağımı dolandırıyorlar birbirine aceleci tavrı çok fazla
burakveannesi Gulcandnrts erken daha erken derse erken dogumda olabilir 34 ten sonra dönüyor son anda dönen var şöyle düşün benim döndü ama 41 bitti seseryan olmak zorunda kaldım bebek nasıl gelicegini kendi seçiyor normal dogum diye şartlamayın kendinizi
Ayseee01 iyxtviycutxut bizde 34+1 bugün kntrolumuz vardi aşağı pozisyonda normal der diye tedirginim daha sonradan dönüyorlar mi bunu çok merak ediyordum
icegul Gulcandnrts bana da doktor 36.haftaya kadar net bişey diyemeyiz yeri geniş istediği gibi döner şuan dedi. 28. Haftadayım.
Reyhan35 Gulcandnrts benimkide 28. Haftada makatti 32 de gittiğimde dönmüştü canım şu an 37. Haftadayım baş geliş ama çatı kemiği basık olduğu için sezaryen günü aldık
ipekveatlas bazı doktorlar çok garip ya da gerçekten bilgisiz.. 32 haftamda yeni dönmüştü oğlum ve doğum anında bile dönen bebekler var 28 hafta daha ne ki
Beyzanrr Gulcandnrts erken değil mi canım benim kızım 32. Hafta da döndü şimdi baş aşağı şükür doktorun erken karar veriyo bence başka doktora da görün istersen
Bsrbsrrr Gulcandnrts ben 32 de gittim en son banada makat ve ters dedi ama 37 kadar dönüyolar dedi belki son zamanda dönebilir neden hemen sezeryan demişki