Hanımlar merhaba. 36+3 üm ve inşallah bir kızım olucak 🌸 fakat bir kaç gündür şiddetli bir şekilde aşağıda ağrım oluyor sızlıyor ve yürüyemicek hale geliyorum ve kuyruk kemiğim o kadar sızlıyor ki oturup kalkamaz hale geldim. Sizde de bu haftalarda oluyor mu? Doğum belirtisi mi? Doktor geçen hafta ters dönmüş bebeğin demişti.