Hazinem bende magnorm kullanıyorum ama ishal yapmadı bana aç yada tokta demedi doktorum gece uyumadan önce kullan dedi ben kan ilacıda kullanıyorum günde iki kere belki ondan dolayıda ishal yapmıyor olabilir çünkü kan ilacıda kabız yapıyor genelde benim ikisi birden dengeliyor sanırım