Hasrethira Kizlar tüp bebek tedavisi görüyorum şu anda gebeyim gittigim hastanede doğum ücreti çok pahalı o yüzden doğumuma kadar hastanemde doğumda devlette yapabilirmiyim varmı bu konuda tecrübeniz duyumunuz ?💝 şimdiden teşekkürler
Ozummm41 Hasrethira devlette doğum yapmanız için devlette takip edilmeniz gerekmez . Ama ordan hangi doktorun yapacağına da karar verip doğumu ayarlamak için bence en azından son bikaç muayenenizi devlette yaptırın
Denizyldzm Hasrethira bende siz gibi özelden devlete geçtim biraz sıkıntı tabi doğuma az kaldı Allah ın izniyle çoğu kişi diyor suni sancı vs.korkuyor insan ama Allah büyük ☺️ yavrularımızı sağ salim alalım kucağımıza ♥️ bu arada benim arkdaş var tüp Bebek ama hep devlete gitti 37.haftada normal doğum yaptı