Bana da aile hekimi verdi bugün idrarımda lökosit 88, kanımda crp 11.5 çıktı eczacıya sordum normalde hamilelere verilmez çok ağır bu antibiyotik dedi tedirgin oldum almadım Kadın doğum doktoruma gidicem yarın 🙄 ben normalde klozet tuvalete giriyordum alaturkaya geçtim kovanın içine elma sirkesi döküyorum onunla temizleniyorum, çok su içtim bugün mesela başladım böyle bi yol denicem bi de