Minikmucizem0 Kizlar iki gündür adet sancısı gibi ağrılar giriyor karnıma şimdi yine girdi karnima ağrı normal midir acaba. Bu arada 31+2 yim 😏
Deletedmon00881 Minikmucizem0 ilerlemiş sanırım o aylarda bu anlattığınız ağrı olmaz çünkü canım, enfeksiyon için herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz? Eğer yoksa doktora gidin canım..
Minikmucizem0 Deletedmon00881 ilaçta kullanıyorum ama hamileliğimin başından beri ilaç tedavisi görüyorum ama geçmek bilmiyor
EssoSavve Sancılar ufaktan başlar ara ara girer benim öyle oldu hala da devam ediyor. Enfeksiyon için antibiyotik kullandınız mı
EssoSavve Minikmucizem0 bebeğinle konuş seni duyuyor onu sakinleştir çok etkili oluyor inan bana bazen benimki de kaburgalarımı oyuyor resmen biraz konuşunda sakinleşiyor çekiyor ayaklarını 😍🥹
EssoSavve Minikmucizem0 korkma ya bende kullandım enfeksiyon için şimdi versem kanı eminim yine enfeksiyon çıkıcak 🙄 covidden sonra crpm sürekli yüksek çıkıyor iki defa antibiyotik yazdı doktorum 😩
Minikmucizem0 EssoSavve bende aynıyım ya 32. Haftama gidicem en başından beri enfeksiyonla savaşıyorum