Blbl14 24+1 haftalık gebeyim. (kız) Ulturasonda 26+3 haftalık gözüküyor bebeğim. Yüksek kilods gebe kaldım. Perinataloji inceledi. Bir sorun göremedi. Dilersen amniyonsentez yapalım dedi istemedim. Şekerdrn şüphrlendiler. Veya genetik olsrak iri bi bebektir dediler. Normal muayene doktorum 2200 kalorilik diyet önerdi. Diyet yaparsan. 2 haftadan fazla yükselmez ilerleyen aylsrda dedi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı. Ne yesem korkmaya başladım.
HavvaZ Blbl14 Benim de bebeğim bir buçuk hafta önündeydi her zaman e haliyle kilosu ve boyu da olması gerektiği haftadan daha fazla ve uzundu doktorum bu kötü bir şey değil genetik ile alakalı dedi. Ama 7 ve 8 aylarda ciddi bir şekilde düzensiz beslenmekten kilo almıştım fazla hamurişi yemiştim O yüzden diyete girmiştim açıkçası cuma günü kontrolüm var bebeğimin kafası büyük olduğu için muhtemelen sezeryan doğum yapacağım son kez cuma bakılacak. Riskliyse salı yatış Çarşamba doğumum olacak. Yani sana diyeceğim korkulacak bir şey yok sadece beslenmene dikkat et bazen kaçamaklar yapıyoruz ama fazlaya kaçmamak lazım😅
hunilimom Blbl14 3 hafta öndeydi büyük kziim hep 3840 gr 53 cm doğdu 41. Hafta da büyüdükçe ara daha da azaldı doğum zamanı tam haftasını gösteriyordu
Vldnshn1 Blbl14 29 haftadan 33e kadar oğlum hep önde çıkıyordu 2-3 hafta kadar kesinlikle şeker dediler şeker sonuçlarım temiz çıktı ki suyum üst sınırdaydı eşimle akrabalık var diye denmeyen şey kalmadı şimdi 35+5 haftalığım bebeğimin sağlığında herhangi bir sıkıntı çıkmadı suyum kendiliğinden normale döndü ve haftasıyla uyumlu gidiyor Eğer şekeriniz yoksa ve bebekte herhangi bir sıkıntı yoksa korkmayın ilerleyen haftalarda düzeliyor
Fle41 Yavruhamsi şeker yüklemesi yaptırmadınız mı?Benim de 3 hafta önden gidiyor şeker yüklemesi yaptırdığım için bir sorun olmadığını gördük ve tamamen genetiktir diyip önümüze bakıyoruz.37+3 haftaya sezaryen ile doğum yapacağım gelişimi ileride diye.
Yavruhamsi Blbl14 genelde erkek bebeklerde haftanın önde gitme durumu oluyormuş sizinki kızmış sağlıkla gelsin inşallah
HavvaZ Fle41 seni sadece gelişimi önde diye mi sezeryan oluyor normal neden olmuyorsun riskli mıymış normal
Blbl14 Fle41 yaptırdım yaptırdım. Sonucunu 10 gün sonra alacağım. Bugün hemşiremize attım sonıçları bir sorun görmedim Kadın doğumcun ne dicek bakalım dedi. Sağlıkla kucağınıza alalım inşallah. Sizn ne zamandan beri 3 hafta önde.
Deletedmom727271 İlk hamileliğim de oğlum 2 hafta önden gitti hep, kilolu doğdu bu hamileliğim de 2 hafta önden gidiyor genetik bir durum.
Blbl14 HavvaZ ay nasıl ferahladım. Allah korusun bebeklerimizi sağlıkla kavuşalım. Bende son 1 aydır çok hamur işi tukettim şuan dikkat ediyorum arada kaçamak olur belki umarm dayanmaya çalışırım 😃
Fle41 HavvaZ evet sadece gelişimi önde diye 19 mayısa kadar normal doğmazsa sezaryen olacak Şuan bebek doğum şeklinde baş aşağı dönmüş ama kanala girme durumu yok.Normal haftasını beklersek 4 kilo üstü bekleniyor ve Türkiye’de 4 kilo üstü doğum yaptırılmıyormuş ben bir şey anlamadım açıkçası.37.hafta 3800 kilo
HavvaZ Fle41 Ben de şu an 37+2 yim geçen hafta gittiğimde bebek 3500 du cuma günü gideceğim bakalım kaç kilo olmuş. İşte benim de bebek bir aydır aşağıda ama hiç açılmam yok sancım da yok rahmim mesela çok ağrıyor taş basmış gibi Regl gibi karın ağrısı da çekiyorum. Hatta doktorum bunlar yalancı sancı. çok güzel bisi bizim için çekmezsen sıkıntı dedi bana geçen hafta. İşte bebeğimin kafası büyük diye son kez cuma bakılacak riskli ise sezeryan olacağım ben de çarşamba. Bu arada doktorum Ben 6 kilo normal doğum yapanı da gördüm dedi Bu biraz Bizim çatı ile de alakalı bebeğin de riske girmemesi lazım
Fle41 HavvaZ bana hiç çatı muayenesi yapılmadı yani yapıldı da doğumu yaptıracak doktorum hiç yapmadı ben sanki kim vurduya gidecekmişim gibi hissettim şimdi 😅kafa büyük vs durumu yok normal doğuma bir engel görmüyorum ama 19 mayısa kadar olmazsa alalım diyor of ne yapacağımı şaşırdım
Fle41 Blbl14 çok uzun zamandır önde gidiyoruz 20 Li haftalarda 1 hafta öndeydi 30 lara gelince 3-3,5 hafta öne geçti.Ben 5 eşim de 5,5 kilo doğmuş doktor o yüzden genetik diye ele alıyor.Amin inşallah sağlıkla alalım ❤️
HavvaZ Blbl14 Amin 😇 yani insan bazen dayanamıyor ama abartmamak lazım Bir de son aylarda kilo artışı fazla oluyor ya 😅