Tontikannesi İlk doğumum özeldeydi bu mecbur devlet olacak korkuyorum doktor ebelerden can acıtıcı mı olur uygulamaları
starmom Tontikannesi yani bence biraz şans işi bu hastaneye doktora vs göre değişir kimisi tavrıyla konuşmalarıyla azarlamasıyla bütünn olayı bok ediyo kimisi de gayet güler yüzlü pozitif oluyo iyi insanlara denk gelirsiniz inşallah
-Serpilllllll- Ben Sakarya dayım gebe eğitimine katılmıştım orda bana eğer doktorların hastanede olduğu yan mesai saati içinde doğum yaparsanız epidural doğumu talep edin yapılır demişlerdi.
Tontikannesi starmom haklısınız insanla Alakalı tamamen Allah hepimizi merhametli insanlarla karşılaştırsın inş
Tontikannesi Bebegim_veben hadi ya araştırma hastanesine gidebilirim aslında ama önden gidip sormak gerek tabi