Sevinc34 Herkese merhaba bu gece hastaneye yatışım olacak Allah’ın izniyle yarın yavruma kavuşacağım sizden dua istiyorum dualarınız da bana da yer verirseniz çok sevinirim Rabbim hepimize kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin ❤️💕
3oglanannesi Sevinc34 darısı başımıza hayırlısı ile erken doğum riskim var benim içinde dua eder misiniz bebiş gününde gelsin sizde sağ salim kavuştursunuz inşallah
EssoSavve Sevinc34 maşallah canım tek nefeste kucağına al inşallah rabbim hayırlısını nasip etsin ve isteyen dileyen el açıp dua eden kimseni elini de kucağını da boş koymasın 🤲🏻♥️
Sevinc34 Atak66 heyecan dorukta 😆 bebeğimin suyu azaldığı için fitille açılmamı bekleyeceğiz normal olacak Allah’ın izniyle 💕
HavvaZ Sevinc34 sağ Salim kavuş evladına canım suyun azaldığı için mi yatışını verildi açılman olmazsa ne olacak sezeryan olur o zaman
Sevinc34 HavvaZ 1 cm açılmam var normal doğum olarak yatışım yapıldı ne olur bilemiyorum hiç ben de hayırlısı