Leyla-ay-3023 hayırlı olsunnn biz de bugün 14+3 üz doktor direkt erkek demedi ama çıkıntı görüyorum 15 gün sonra tekrar bakalım ona göre hazırlık yap annesi dedi 🙈 değişmez diye düşünüyorum en baştan beri erkek hissediyorduk zaten eşimle, ismini de Miraç Efe istiyorum 🥰