hunilimom Fnurr00 evet canım tam açıklık olduğunda iğne vuruluyor daha sonra dikiş atılırken ufak bı iğne daha yapıldı hiç hissetmedim ben
Esmk Fnurr00 benim dikiş aşamasında hissediyor musun dedi dr ama ben hissetmedim sanırım olayın sıcaklığı ile zaten uyuşuk oluyor orası. Dikişim de kısa sürdü belki uzun iş olsa uyuştururdu ama gerek duymadı.
hunilimom Fnurr00 bende olmadı öyle aman aman tabi kalkarken felan bı ağrı oluyordu ama öyle beni sıkıntıya sokan bı ağrı değildi ağrı kesici bile 2 tane anca icmisimdir