Aysegul2874 Merhabalar hanımlar birşey soramaz istiyorum 1 hafta sonra 7 ayıma giriyorum karnım hiç belli değil doktorum normal diyor ama nedense içim rahat değil
3oglanannesi Aysegul2874 banada kaç gğn var doğuma diyorlar gören aynı haftamız Allah başka dert vermesin ne diyim 🙄
Pheebs Benim de 27 haftalik yeni yeni anlaşılmaya basladi arkadaşımın 20 haftalik karnı daha büyük benden kişiye göre değişiyor bebegin gelişimi iyiyse takmayın 🥰
Meldaa55 Kuzenimin gebeligi benden 3 hafta buyuk ama onun karni yok neredeyse benim 9 aylik gibi yapi meselesi sanirim bebegin saglikli oldugu surece bosver koca karinla hayat cok zor :)
EssoSavve Aysegul2874 niye için rahat değil ki bu kişiden kişiye değişir bebeğin sağlıklıysa devam bizim gibi olmak isteyen kaç hamile var biliyor musun 😁 ben doğurcam neredeyse 7 aylık hamile gibiyim 😅 aylarca gören herkes bebek nerende dedi 😂 aç bakayım karnına diyen oldu eşim bile hayran şu durumuma 😁 ablam oğlanı doğurdun fit fit gezdin seni kızda görecem diyordu gördü oda şok 😂😂 Maşallah bize ne deyim 😍🙏🏻
Ecrin5 Aysegul2874 benimde 30 haftadan sonra çıktı şimdi bile gören insanlar inanmıyor 8 aylık olduğuma bebeğin gelişimi iyisi gerisi önemli değil bence ☺️
Elifnur1 Bence bebeğin kilosu boyu haftasıyla uyumluysa sorun yok bende 30 haftalık hamileyim karnım hala belli değil zayıfım ama bi avantaj aslında hem hareketlerim kısıtlanmadı çok büyük karın taşımak zor 😂
Fotti @Aysegul2874 ben de 28+2 haftalığım eczaneye gitmiştim 3 aylık gibisin demişti 😂😂 kontrolde doktorum bebişimin 32 cm boyunda ve 1 kg ağırlığında olduğunu ve söylemişti, herşey yolundaymış. Doktorunuz normal olduğunu söylüyorsa boşuna kendinizi niye strese sokuyorsunuz 🤭
sdymtl Bana iç karnın geniş, rahmin içe genişlemiş, senin başkaları gibi karnın çıkmayacak ama bu bir şans dedi doktorum. Ağırlaşmayacağız son zamanlarda öyle düşün 😊
kelebek_17 Aysegul2874 benim 7 aydan sonra birden çıktı. 37 haftalığım gören 6 aylık var mı diyor. bence çok güzel :)