NilAda16 Kızlar adetime 3 gün var. Beta 33.89 çıktı. Normal mi değer sizce? Tam sevinemedim garip duygular içindeyim
Deletedmom83940 NilAda16 evet canım hamilesin iki gün sonra tekrarla sağlıklı gebelikse yükselmesi lazım 🌺
NilAda16 Miray31 Miray31 aslında planlı olduğu için erken gebelik test yapıyordum 2 gündür. İlk olarak dün yani adetime 4 gün kala silik çıktı. Ayrıca kaset testte de çok silik çıktı. Bugünde aynı siliklikte çıktı ve 1 saat önce kan verdim. Hafif bulantım var ve bacaklarım agrıyor adet olacakmışım gibi☺️
NilAda16 Leyla-ay-3023 öyle mii şuan ekstra mutlu oldum. Dilerim rabbim isteyen herkese versin, çok teşekkür ederim 😍
TazeAnne06 NilAda16 başta ben de böyle diyordum şuan 28. Haftadayım ne çabuk geçmiş anlatamam benim tüp bebek bi de 🙈🌸
NilAda16 Miray31 benim adet dönemlerimde hep bacaklarım ağrır zaten ama adet belirtisiyle aynıymış diyorlar zaten. Evet baldırlarım agrıyor sizlerimin üstü en çok, şüpheleniyorsanız test yapın bence😊
BusePolat NilAda16 benim adetim 2 gun geçtiğinde kan verdim 34.6 çıkmıştı şuan 34.haftamdayim hayırlı olsun canım Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰