berfin_21 merhabalar, ben 20ci haftamda Hollanda’ya geldim, şuanda hala Hollanda’dayım, bir sonraki hafta döneceğim.
Doktorum bir sıkıntı görmedi, sadece uçağa binmeden ve sonrasında toplamda 3 gün olacak şekilde coraspirin kullan dedi, pıhtı vs olmasın diye, kullandım ve bir sıkıntım olmadı çok şükür.
Sizde doktorunuza sorun, bir sıkıntı görmezse zaten uçağa binebilirsiniz.