ESRAAA7 Prensesmelek doktorum 70 % kiz dedi ama inanamiorum aYni doktorum kizimda erkek dedi detayliyada cok var insan merak edior gercekden Tesekür ederim 🤭
ESRAAA7 Mavidunyamm aa evt 15yüklemisim yanlis olmus ama 15de dr 70%kiza benzior dedi ayni doktorum kizimdada erkek demisdi kafam cok karisik