Melekk32 Kızlar doktor bana doğumdan 15 gün sonra gel demişti ben onu tamamen unuttum ya bebegimle uğraşmaktan evle uğraşmaktan 40 gün oldu dikişler mi aliniyodu kontrolde
EssoSavve Melekk32 bu gözler bile isteye 2 ay aldırmayan gördü koca koca telli dikişleri en son yaralar dökecen korkunun ecele faydası yok dedim de gitti arkadaşım 🤦🏼♀️ Dikişlerin gözüküyor mu bazıları estetik yapıyor seninde estetik olmasın eline geliyor mu
ESRAAA7 Melekk32 yapistirmaysa alinmior belki kontroll amacli bakmak istedi bizim yurtdisinda öyle olunca 6hafta sonraya cagrip hem rahime bakiolar hemde kontroll ediolar
EssoSavve Melekk32 o zaman gerek yok dikiş aldırmaya estetik yapmışlardır canım ince bi çizgi olur oda niye çağırdı ki doktorun seni normal muayene edecektir
ESRAAA7 Melekk32 belki kontroll amacli iltihablanma varmi yokmu diye cagirmisdir buyuk bir ihtimal ☺️
EssoSavve Melekk32 bişey olmaz canım durumun nasıl ona bakacaktır. Benim doğumda 2 saatilik mesafede olacak ve sezeryan olcam. Bende kontrole gidemem nasıl geleceğimi düşünüyorum oralardan 😩 Sağlık ocağına gider gösteririm yara bere enfeksiyon yoksa devam yani