Nurkr Bizde yarın 6+3 oluyoruz gidicez kalp atışını için inşallah duyarız 4 haftalıkken keseyi gördük
Ozgeysrgn Fanus789par 4+4 karından keseyi gördük 5+6 karından kalp atışı duyduk . Özel kliniklerim cihazları daha hassas sanırım . Cihazdan kişiden fark ediyor biraz .
Umay255 Fanus789par 5+1 kesemi gördüm karından 6+6 da hem kese hem kalp atışını duydum karından şuan 8 haftalık oldum çok şükür
Ebruliiimmm Umay255 canım bende 8 haftalığım yarın kalp atışını duymaya gidecem bugün hafif kırmızı lekelenmem oldu sende de oldu mu acaba
Umay255 Ebruliiimmm yok kuzum bnde olmadı ama sen yine dikkat et ayağının altına yastık koy uzan tuvalet dişin da kalkma sakın çok geçmiş olsun Rabbim evladini şans bağışlasın
Ebruliiimmm Umay255 maalesef çalışıyorum canım hastanede sadece 7 gün rapor alabildim amin inşAllah canım Allah ım bağışlasın 🤲🏻