Deletedmom83940 Seri4545 ay vajinal ultrason yapmazlar inşallah hamilelikten önce yumurtalıklarıma bakmışlardı çok ağrım oldu kasıklarımda aynı şeyler mi oluyor
zamaneannesi80 Fanus789par vajinalin düşük ile hiç alakası yok 🥰 stres yapmayın duyarsınız inşallah 7 yada 8 de gidin bi karından baksın önce eğer içiniz öyle rahat edecekse
esrasorgunn @Fanus789par Ben 6+1 de karından ultrasonla duymuştum☺️Bebeğinle alakalı bu değişiklik gösterebilir inşallah duyarsın 🤲🏻☺️
Fanus789par FatmaNur_27 geçen cumartesi keseyi gördük 4+6 günlük dedi doktor kesede gözüktü ve küçük değildi çok 83 mm dedi haftaya duyarız dedi cumartesi gidicem işte bilmiorummm endişe ve stresim çok 3.bu
aysess Bebegın dollenmesı ve kıloyla da ılgılı sanırım. Ben hafıf kıloluyum. Bu yuzden 7+3 de ancak alttan gorebılmıstık , kalp atısını
FatmaNur_27 Fanus789par hayır canım daha çok küçük stres yapmana gerek yok sağlıkla gelsin inşallah 🤲🤲🤲
Ozgeneco Fanus789par 6 haftada gittim karından keseyi bile göremedi doktor vajinal ultrasonla göründü kalp atışı da vajinal ultrasonla duyuldu 18 mayısta tekrar gidecem inşallah 🤲