busragulbayrak 31 haftalık olduk biz bugün. Hastane çantasını hazırlamak istiyorum. Erken mi bilmiyorum ama. Siz ne zaman hazırladınız sevgili anneler?
Ozge busragulbayrak ben 28im bugün bir kısım kıyafetleri yıkadım ütüledim. 31-32 gibi çantanın genelini hazırlarım belki ufak tefek eksikleri olur diye kapatmam
guzel_anne1 busragulbayrak hiç de erken değil hazırla koy canım oraya 35. Haftadayım dün hazırladım ben de ama keşke keşke önce hazırlasaymışım öldüm yorgunluktan
busragulbayrak guzel_anne1 insan gittikçe ağırlaşıyor zaten daha çabuk yorulmaya başladım ama sadece işte çamaşırların kokusu gitmesin filn istiyorum.
guzel_anne1 busragulbayrak ben 28. Haftam da yıkayıp ütüledim hala dolabı açınca misler gibi kokuyor bir şey olmaz bence ufaktan yap sen de