Miss
Benim o kadar hızlı gelişti ki süreç. Doğumun perşembe günü oldu o hafta pazartesi tansiyonum biraz sınırdaydı. 13 9 12 9 civarı. Doktorum endişelenip rapor verdi ve perşembe seni mutlaka göreyim dedi. Perşembe günü kontrole giderken kanamam başladığını hissettim ve eşime acile doğru yanaşalım vakit kaybetmeden poliklinik e çıkarız dedim ki ben hala ciddi bir durum olabileceğini düşünmüyorum ara ara kanamam olmuştu çünkü gebeliğimin başından beri. Sonrası işte çok hızlı gerçekleşti ani tansiyon yüksekliği olunca o an plasenta ayrılıyor yani beynimde pıhtı da atabilirmiş bebeğim beni kurtardı aslında ve o an suyum gelmediği için oğlumun 20 dk sı varmış amniyon sıvısındaki oksijenle yaşamak için. Çok hızlı bir şekilde sezeryana alındım. Önce allah sonra doktorum kurtardık ikimizin de hayatını. Bugünümüze çok şükğr inşallah her şey daha da güzel olacak
Siz de tedirgin olmayın eğer allah bebeğimizi bağışlayacaksa bir şekilde o mucize buluyor bizi. Tansiyon yüksekliğine dikkat edin sadece . Anne ve bebek için en risklisi o aslında.