SevillC benim de midem, mide yanmalarım iki üç gündür geçti acaba ondan mı. 36+3 oldum eskisine göre biraz düşük sanki göbeğim. Son zamanlarda hareket edecek yeri kalmaz, hareketleri azalır diyorlar ama benim kız oynamaya başladı mı bir saat durmuyor. Ayaklarıyla kaburgamı acıtıyor. Sizin nasıl hareketleri?