Yani nasıl tam tabiri bilmiyorum ama 32 haftalığım bebeğim hep göğsümün altındaydı hissediyordum bir kaç saat önce göğsümün altı düzleşti ve karnım sanki aşağı doğru indi ?? Bu kadar erken bu normal mi anlamı ne ilk hamileliğim hiç bilmiyorum .. kaçıncı haftada iniyor aşağı doğru :(