Mom10_ canım benimki de iri doktorum 4300 bile olabilir diyor ama son ana kadar suni sancı fitil her şeyi deneriz normal için çatın uygunsa diyor çatın darsa sinir sıkışması olabileceği için 40haftada sezaryene alabilirim dedi sadece ama 4000ü geçmezse normal doğurturum diyor bence doktorunu değiş benimki iri olmasına rağmen normal doğum için her yolu deneyecek 🤲🏻🤲🏻