Hicbir doktor efendi gece uykusundan yatagindan kalkmak istemedigi icin,, gunduz hemen ayarlayalim 2-3 kisiyi daha ameliyat ediyim parami aliyim kafam rahat olsun diye boyle yapiyorlar. Cok tuhaf. Bu sekilde sebep belirtmeksizin ki adi ustunde “anormal” doguma yonlendirmemeli. Benim doktorum da özel doktor. Basindan beri ben onu sezaryen o beni normale ikna etmeye calisiyor :) ben seni ikna ederim daha var yolumuz diyor yani ben gitgide fikre alisiyorum. Bu tipleri gordukce kesinlikle normal olmali diyorum